CK
One to prototyp i niekwestionowany wzór perfum typu unisex.
Uniwersalny charakter kompozycji sprawia, że pomimo upływu lat
wciąż jest rozchwytywany i stanowi punkt odniesienia dla wielu
innych marek.
KULTOWA
MARKA
Odzieży
spod znaku Calvina Kleina nie trzeba przedstawiać nawet osobom
kompletnie niezainteresowanym światem mody. Marka ta, dzięki swojej
niesztampowości i świeżemu podejściu do kwestii wizerunku kobiet
i mężczyzn, ugruntowała sobie pozycję jednej z czołowych na
świecie. Podobnie jak w kwestii strojów, tak i w kontekście
perfum, Calvin Klein postawił na uniwersalność: zapach CK One stał się
bestsellerem wśród przedstawicieli obu płci.
PONADCZASOWY
STYL
Stworzone
w 1994 roku przez Alberto
Morillasa i Harry'ego
Fremonta
perfumy CK One niemal od razu stały się hitem. Skierowany przede
wszystkim do młodych ludzi zapach, wzbudzał silną potrzebę
posiadania emblematu luksusowej marki. Wyjątkowe połączenie
cytrusów, jaśminu, konwalii, frezji, fiołków, zielonej herbaty,
bergamotki, kardamonu, papai i melona z mchem, piżmem, gałką
muszkatołową, korzeniem irysa, i bursztynem, stało się przełomowe
na rynku perfumeryjnym. Dodatkowym atutem CK One jest także
minimalistyczny design – kompozycja zapachowa została zamknięta w
subtelnym flakonie.
W
świadomości konsumentów perfumy CK One są ikoną, która
dodatkowo wpłynęła na rozpoznawalność marki na całym świecie.
Delikatny i rześki zapach świetnie sprawdza się w wielu okazjach.
Siłą tej kompozycji jest również jej trwałość oraz wrażenie
kompromisu między tradycją a nowoczesnością. CK One roztacza
wokół pozytywną energię, zachęca do działania i przełamywania
barier. Przymioty te sprawiają, że zapach ten zniósł granice
wieku i płci i cieszy nozdrza bez podziałów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz