czwartek, 10 maja 2018

Marka Calvin Klein

Rewolucyjne podejście do kwestii wizerunku i mody sprawiło, że marka Calvin Klein błyskawicznie odniosła sukces. Ogólnoświatowy rozgłos przyniosły firmie kontrowersyjne spoty reklamowe, kontrastujące z minimalistycznym stylem projektów.

PRZEŁOM W ŚWIECIE MODY

Początki tej kultowej marki, której nazwa odnosi się do imienia i nazwiska jej założyciela, sięgają lat 60-tych. Wychowany na Bronksie projektant swoje zamiłowanie do ubrań wyniósł z domu – jego babcia była krawcową. Po ukończeniu nauki w Art Students League of New York i Fashion Institute of Technology oraz pracy dla lokalnych producentów, Calvin Klein, ze swoim przyjacielem Barrym Schwartzem, postanowili otworzyć własną działalność. Tak w 1968 powstała firma Calvin Klein Inc., która bardzo szybko zaczęła odnosić pierwsze sukcesy.

Początkowo Calvin Klein koncentrował się głównie na tworzeniu odzieży dżinsowej. Z czasem znacznie rozszerzył swoją ofertę m.in. o stroje sportowe, obuwie, kosmetyki, zegarki oraz bieliznę. Do reklamowania tej ostatniej zatrudnił w 1992 roku Kate Moss, która została twarzą marki.

Nazywany „nowym Yvesem Saint Laurentem” projektant postawił na prostotę i wykreował modę na unisex i casualowy styl. Do dziś produkty sygnowane znaczkiem CK cieszą się dobrą opinią i są pożądane przez klientów na całym świecie
.
PERFUMY CK


Perfumy CK One są spójne z całą koncepcją marki – przełamują bariery i stereotypy. Dowodem na to jest słynny zapach CK ONE z 1994 roku, który skierowany był zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Zapachy tej marki uwodzą nieszablonowymi połączeniami aromatów i są bardzo uniwersalne. Dzięki takim legendarnym kompozycjom jak Obsession i Eternity, Calvin Klein potwierdził swoją wszechstronność i ugruntował pozycję w świecie perfum.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz